Sunday, May 02, 2004

Vappu-mies

Avohoitokausi on alkanut. Duunin ulko-ovella tuli juttelemaan uusi bimbola-tapaus. Uusi tarkoittaa, että en ole nähnyt äijää aikaisemmin. En tiedä mikä miestä viirasi, ehkä jonkinasteinen jälkeenjääneisyys. Äijä käytti studioaikansa kysymällä parikymmentä kertaa minkä ikäinen hän on plus kertoi että seukkaa jonkun lähitalon naisen kanssa. Kivat heille. Ties kuinka rentouttava keskustelu olisi voinut kehkeytyä ellei mies olisi pitänyt kättään povitaskussa ja minä tietysti koko ajan olen valmiina loikkaamaan sivuun jos vaikka vetäisee puukon tms. esiin. Arvioin, että kirves ei mahdu povariin, eikä läheltä olisi voinut huitaistakaan. No joo...asialla ei muuten ole mitään väliä, mutta kun minä seisoskelen ulko-ovella, niin minä olen töissä. Olisi ollut muutakin mietittävää kuin arvailla yhden ikää...Niin varmaan. Jollain on aina saatava silittää (sic) omat vainoharhat, tällä kertaa miehestä, joka näin jälkikäteen tarkasteltuna oli oiken mukava. Sellaisiakin siis on, häh häh.

No comments: