Wednesday, June 30, 2004

Skannaaja

Niska jumissa. Silmät eivät tarkenna kauas. Mutta mieli korkealla! Olin hankkinut uusia, parempia piirustusvälineitä ja nyt työ sujui kuin tanssi, havaijinpeipot ja surusilmäiset pussieläimet siirtyivät arkille tuosta vain. Unohduin hommiin, taisin tehdä kymmentuntisen työpäivän. Kun katselin lopuksi päivän tuotantoa, ihmettelin - minäkö nämä olen tehnyt? Näyttää aivan biologiankirjan kuvitukselta.

Huomenna, tadaa, ostan skannerin. Hm, kuulostipa tylsältä. Ei tärkeitä esineitä voi noin vain ostaa. Sanotaanko, että minä ja skanneri saamme toisemme. Äh, se taas oli imelä ja konetta turhaan inhimillistävä ilmaus. Joku ehdotti jossain, että skanneria sanottaisiin skannaajaksi. Pidän sanasta. Se ei inhimillistä, mutta viittaa toimeliaisuuteen.

Veljeni aina sanoo autostaan: "ei se ole minun, minä vain käytän sitä". Tulevan esinetoverini nimi on CanoScan 5000F, ehkä esittelen sen kun olen tutustunut siihen paremmin.

1 comment:

Anonymous said...

Hey You Finnish whores let's fuck
http://www.up-kilt.com/men/othermen_archive.shtml?usein/usein5.jpg