Thursday, June 17, 2004

Magiaa

Cher, tuo ihana Tupperware harppu on siirtänyt keikkansa huomiselta juhannuslauantaille. Miten ois pojjaat ja tytöt, jätetäänkö saunat ja grillit väliin ja mennään jäähallin? No, seuraa nolo tunnustus taas kerran: mulla oli lippu sille sen keikalle. Eilen jo ehdin toivoa, et voiku se peruttais. Hitto mä oon hyvä noita! pitääkin oikein miettiä mitä kaikkea eilen tulin toivoneeksi… Voi voi blogistaniaakin, saattaa tapahtua ihmeellisiä asioita joillekuille. Mua voi siis syyttää tai kiittää. ja jee.. yhden toiveen kirjasin tänne typoonkin. Hui.

On minulla ollut taikuus hallussa nuorempanakin. Pikkutyttösenä tein sen juhannustaian jossa kerätään yöllä tienhaarasta seitsemän eri kukan kimppu ja laitetaan tyynyn alle. Unessa pitäisi nähdä tuleva ylkänsä. Emmä mitään sulhoa nähnyt. Piti paikkansa. Onneksi.

No comments: