Wednesday, June 02, 2004

Joulusuunnitelmia ja kohtalon tuskaa

Veroviraston iso ruskea kuori tuli pari päivää sitten. Mätkyjen pelossa annoin sen kieriä avaamattomana eteisen pöydällä yhdessä avaamattomien laskujen kanssa kunnes avasin sen äsken. Jumalauta mä saan 976 ergetzeriä palautusta!!! Yhden kaverin kanssa oli puhetta, että tulevana jouluna voisi paeta perheitä jonnekin missä ei lunta näy. Nyt se haave on lähempänä toteutumista. (Jos se frendikin vaan saa jostain rahaa).

Onko muuten vähän ärsyttävää kun on pahin vitutus ja uho päällä niin joku neuvoo banaaleimmalla keittöfilosofialla mitä löytää saattaa: kyllähän sä tiedät, ettei maailma ole ideali paikka, joten kannattaa elää sen mukaisesti.. jadda jadda.. arrgh! (ei fitti toi kuulostaa täsmälleen joltain blokikommentilta jonka mä olen lukenut tässä parin päivän sisällä). Olin sitten aivan tatti otsassa tupakalla iltapäivällä ja rupesin taas raivoamaan kohtaloani viattomalle kollegalle joka sattui kohdalle. Se räjähti nauramaan päin mun naamaa. Se oli oikea reaktio. Tuli heti parempi olo.

No comments: