Monday, August 16, 2004

Tööt tööt viri viri

Keskittymiskyky miinuksella. Viikonloppuna oli taas yhden ystävän häät, tällä kertaa Keski-Suomessa. Luojan kiitos viimeiset tänä kesänä. Huomenna ennen kukonlaulua lähtee miehen kone kohti Accraa. Olen tänään hoitanut pari pikkuasiaa sen puolesta ja ajatellut työhuoneelle lähtemistä. Siihen päivän saavutukset jäänevät. No, ehkä voisin kirjoittaa yhden laskun. Juoda neljännen kupin kahvia. Kulkea keittiön ja olohuoneen väliä ja ihmetellä, miten mä täytän tän asunnon yksikseni monta viikkoa. Olen välillä ihan oikeasti löytänyt itseni ajattelemasta, että en kertakaikkiaan pärjää itsekseni. Vaikka olen ollut sinkkuna puolet aikuisiästäni ja asunut kenenkään toisen kanssa vasta kolme viikkoa.
Hm. En mä nyt aina niin loistavasti olekaan pärjännyt.
Pitää tyytyä pärjäilemään.

No comments: