Friday, June 10, 2005

Top top osa 3

Tää meemi ei ihan istu mun tapoihin. Hauska silti miettiä, mitä mä oikeastaan kuulen. Viime aikoina olen kuunnellut lähinnä hiljaisuutta. Harvoin mulla on suosikkibiisejä joita soittaisin yhtenään. Radioheadin Kid A soi kotona vähän aikaa sitten, ja Zap Maman levyt, mutta noistakin on kyllä jo tovi. Jaa, Morcheeba soi työhuoneella. Notkea Rotta on iskenyt vastikään, ja siltä monikin biisi, mutta en omista. Ja Tuomari Nurmion ensimmäinen ja viimeinen levy, mutta niitäkään mulla ei ole itselläni. Eppujen tuotanto itse laulettuna. Länsiafrikkalaiset rytmit livenä.

Ah. Mä kerron myöhemmin, kenet haastan.

EDIT. Ehkä mun pitää yrittää vähän enemmän. En siis kuuntele biiseittäin vaan levyittäin tai artisteittain, mutta Nurmion Kolmannen linjan Mona Lisa on tällä hetkellä ihan paras, kun se ollaan minä ja työhuonekaveri.

En yllätä itseäni, vaan haastan hyvät ihmiset Haakanan ja Raisan.

No comments: