Monday, August 15, 2005

Cooli nimi

Mä haluaisin et mun nimi ois Richie Blackmore.

5 comments:

Janne Toivoniemi said...

Cooli ulkoasu!! Blogin otsikkoteksti voisi erottua headerin tausta vähän paremmin, mutta tuohan tuo himmeä erottuminen mieleen vähän surrealistisen tunnelman ... tai jotain.

Minä en haluaisi muuttaa nimeäni, mutta jos olisi pakko, niin Dweezil Zappa kävisi vallan mainiosti.

Raisa said...

Mä voisin sitten olla yhtä cool kuin 12-vuotiaana. Roolipelinimi oli omaperäisesti Pandora Moontown :D

Leena said...

Joo heti romahti bloggausten taso pohjamutaan kun Anu lähti.
Pandora Moontown ois aika bähee. Dweezil tas on äänettynä melkein kun weasel jolla on duha.

Leena said...

Sepulturalla on sellaine hieno biisi kuin Ramatahatta. Siinäpä vasta nimi.

Anonymous said...

Mä olisin varmaan Jarkko VII Punaparta tai jotain sellaista vähemmän mahtipontista. :P