Saturday, July 09, 2005

Impedimenta...kele...

"Harry left through the back door. It was a brilliant, sunny day. He crossed the lawn, slumped down on the garden bench and sang under his breath,
'Happy birthday to me ... happy birthday to me ...' "

Mulla on synttärit tänään, yiks.
Jossain joku listasi 100 faktaa itsestään mutta mä en usko että keksisin niin montaa miettimälläkään. Ne kumminkin, että silloin kun synnyin, oli sunnuntai ja episodi tapahtui kotona. Kätilöinä oli nippu palomiehiä, mikä on tietenkin ihan ihq. Faija oli sattumoisin kotona (yleensä ei, koska ammattikalastajalla duuni on urakkaluontoista)ja sai tahtonsa läpi lapsen nimeksi. Vielä on lisättävä, että tietääkseni systeri ja broidi ovat hieman katkeria siitä, että minä (minä minä minä) olen ainoana perheestä syntynyt stadissa. Ja brankkareiden syliin. Jeekuna.

8 comments:

Anonymous said...

sie oot lukenu liikaa harry pottereia

Leena said...

ONNEA!
*pus pus*

Ja parhaat kätilöt ever.

Janne Toivoniemi said...

Onnea Onnea ONNEA ...

Paljonkos tuli mittariin? 24?

Eikä tarvitse mitään alkaa listailemaan. Olet niin IHQ ... Kän ni kommentointi, jos ei tullut jo selväksi. JEEEE!!

Anu Välitalo said...

Hauskaa onnea!

terveisiä landelta.

eri hienoja faktoja.

Anu Välitalo said...

Hauskaa Onnea!

Terveisiä landelta.

Eri hienoja faktoja.

Anonymous said...

Freesiys säilyköön & onnea!

Niist brankkareista olen kyllä vähän kateellinen, mäkin.

S

Anonymous said...

Siguraattori, brankkareista sietääkin olla kateellinen. Voisi ajatella että sillä keinoin (siis palomies-kätilöillä) elämän perusvireeksi asettuu hykertely ja henkilöstä kosmisten lainalaisuuksien johdosta tulee väistämättä ihq, minkä Janne tarkkanäköisenä, pinnan alle luotaavalla haukankatseellaan on jo havainnut. Siitäpä propseja. Kuin yleensäkin, havaintoon tarvitaan kohtuutonta suurempi määrä alkoholia.
Mutta että lukisin liikaa Pottereita? Taidat anonymous olla joku mun proffista?

Anonymous said...

Paljon onnea!

Ja samalla jään pohdiskelemaan kosmisen synkronoinnin ihmeellisyyksiä kun niin monella Heidillä on juuri tänään synttärit!