Tuesday, July 27, 2004

Kulinaarisia painajaisia

Junaa venttaili kolme nuorukaista kaljapulloineen, esi-renttuja sanon mä. Yksi kertoi tarinaansa: vittu mä tulin himaan yks yö kauheessa jöysteessä. Mä olin paistunut pihvejä mutta olin heittänyt ne suoraan siihen levylle ilman paistinpannua. Kauhee käry joka paikassa. Aamulla huomasin, että olin hakannut kaikki palohälyttimet irti katosta. Onneks mä en sentään oo niin tyhmä et oisin syöny ne pihvit. Ne löyty roskiksesta.

Pitäsiköhän mun pistää sen kundin kanssa ravintola pystyyn? Kerran yritin väsätä itse pitsaa. Tomaattipurepurkkia (onks pure? puréé? pyre? pyré?) avatessa siitä roiskahti sitä soosia mun otsaan ja silmäkulmaan. Hieron silmiä käsilläni jotka oli ihan jauhossa ja tulin kirvelevän sokeaksi. Yritin haparoida kylppäriin pesemään lättyäni mutta kolautin varpaani kynnykseen ja otsan kaapinoveen. kauhee tuska. kauhee sotku.

No comments: