Monday, July 19, 2004

DEADLINE

on nyt. Muutama päivä ankaraa paahtoa takana, masiina yski mutta kuvat ovat purkissa. Aamulla soitin kustantajalle. Ennen kuin ehdin kysyä tai ehdottaa mitään, huudahti kirjan toimittaja: "Mä en osaa vastata mihinkään, mä oon just palannu lomalta". 

Nyt ei olekaan enää kiire mihinkään. Noo, hommat kyllä jatkuvat, pyysivät mua vektoroimaan vielä muutamia kaavioita, ja minähän viännän kun maksetaan. Ehkä aloitan tässä jonain päivänä. Juuri nyt vallitsee ulkomaailmassa mun lempisää, puolipilvinen melkeinhelle.

Rakas ystäväni purjehtii parhaillaan miekkosensa kanssa jossain suomineidon sääristössä. Mieleni on seilannut heidän kanssaan lapioidessani hiiliä täällä konehuoneessa. Eilen olivat purkanneet alusvaatteisillaan. Nyt on myrsky nousemassa, joutuvat ehkä jäämään Kökariin muutamaksi päiväksi. Voi ei.
 
Taidan käydä ostamassa jatkojohdon, että pääsen parvekkeelle kannettavani kanssa.

(Kuva lisätty myöhemmin.)

No comments: