Thursday, September 16, 2004

Kissa, perkele

dyy dii dii
dyy dii dii
- Heidi.
- No tässä on ölaskfjo, moi. Mä kuulin että sä etsit kissanhoitajaa.
- Joo niin etsin. Sä olet kiinnostunut? Onko sulla kokemusta kissoista?
- Joo...Mulla on aikaisemminkin ollut hoitokissoja ja ajattelin että olisi taas kiva...
- Ok, tosi hieno juttu. Mutta multa meni vähän ohi, mikä sun nimi taas olikaan?
- Teemu Mäki ja ...
Naks.

dyy dii dii
dyy dii dii
- Heidi.
- No tässä on ölaskfjo, moi. Mä kuulin että sä etsit kissanhoitajaa.
- Joo niin etsin. Sä olet kiinnostunut? Onko sulla kokemusta kissoista?
- Joo...Kun mulla on kenneli ja mä ajattelin et koirat tykkäis saada vähän liikuntaa...
Naks.

dyy dii dii
dyy dii dii
- Heidi.
- No tässä on ölaskfjo, moi. Mä kuulin että sä etsit kissanhoitajaa.
- Joo niin etsin. Sä olet kiinnostunut? Onko sulla kokemusta kissoista?
- Joo...kun mulla on etninen ravintola...
Naks.

Jo nyt on helkkari...
Naks.

No comments: