Saturday, April 01, 2006

Heippa vaan! Moi moi

Tää on vähän kans nyt sellanen känniblogaus. Mut päiväkännit on tosi jees aina välillä. Mä olin vähän edustamassa nääs. Oli tosi kiva nähdä tyyppejä. Kaj oli siellä kans. Dissain ei tetenkään kun se on nyt Milanossa. Jannekin oli. Siis ei tää kuuluisa Janne, se Yliscz prkl Yliskzh eiku Ylischizoneuvos copi-peist, sehän se oli, vaan siis tää soittaja-Janne, se muusikko. Tai siis säveltäjä, kyllähän te tidätte. Ai nii, tsori, mä en osaa vielä linkata.

Oli siellä paljon kaikkii muitakin, esim. se yks elli, jonka nimee mä en ikinä muista, mut kuka tekee niitä vaatteita. Sen kanssa mä juttelin aika paljon. Ai mut mulla on känhnyssä kuva mä laitan sen tohon


Juu, oli hauskaa. Vaik Kajn kanssa kyllä tuli otettua ehkä vähän liikkaa kuppia. Niit tuoppei mä vaan vähän ihmettelin. Et ei ole kyllä käyttäjälähtösyyttä ja oluen saavutettavuutta paljookaan tuumailtu, eiks vaan?



Mä siitä sanoin Kajlle ja se sano et just siks ne ny julkasi niitä lattekuppeja ko niihinki sit mahtuu aika hyvin. Se on hyvä juttu se.
Mut juu, oli hauska juhlat, tosissaan. Yhtään en muista mikä oli aihe, mut se elli oli kyllä hauska. Tykkäisköhän se jos mä laittasin sille tekstarin?

2 comments:

Anonymous said...

(Turskahtelee jo kolmannen kerran ääneen täällä tänään) Iso kiitos ja total respect. Muotoilisitteko vielä pari dildoa, lamppua ja hei, voisiko oikeasti puhua vähän negatiivisesta tilasta ja siitä kuinka metalli hengittää? Ja jokos täällä on apurahoja haeskeltu?

Anonymous said...

Jotenkin tähän on vaikeaa kommentoida mitään, mutta jotenkin musta tuntuu, että uusi aika on koittanut suomalaisessa muotoilussa. Uusi Aalto? Jatkakaa. Samaan malliin.