Thursday, May 12, 2005

tyhjänpäiväistä höpinää

Hittoon kultturiministeriönkin kirjastoihin suosittelemat sensuurisoftat, joihin puolet suomen viattomista ja puhtoisista blogeista kosahtaa (paitsi tämä my typo_ tietenkään).

This site is certified 45% EVIL by the Gematriculator

Väikkärin tutkimussunniotelmani on 78% Good – olen oikein tyytyväinen.


Päivän freudilainen lukuvirheeni taittoi Jatka keskustelua tästä... muotoon Jatka jeesustelua tästä...
Pitäisköhän hakeutua paremmille keskustelupalstoille?

7 comments:

Anonymous said...

Ei homokaasua parempaa olekaan.

Anu Välitalo said...

hehe. hieno lipsahdus.

mä taas oon tehny viime aikoina 13-tuntisia työpäiviä koneen äärellä. yks ilta tuijotin vanhaa kunnon telnet-sähköpostiani, jossa on valkoista tekstiä mustalla pohjalla ja ajattelin väsyneesti, että onpa jo pimeä vaikka kello on vasta kahdeksan...

Mikko Moilanen said...

Pahuus on sellaista, mitä te ette todellakaan halua tänne. Miksi silti haaveilette siitä ja ihailette sitä?

Leena said...

45% paha tarkoittaa 55% hyvä, jee jee!

tulin just baaritsth, jätän kännipolkkauksen väliin mutta sen sanon että enää ei oo pimeää. kesä tulee ! ?

Leena said...

45% paha tarkoittaa 55% hyvä, jee jee!

tulin just baaritsth, jätän kännipolkkauksen väliin mutta sen sanon että enää ei oo pimeää. kesä tulee ! ?

Leena said...

toisto tekee totuuden.

Mikko Moilanen said...

Minä olen 99 % paha, mutta hyvien puolella.