Monday, March 01, 2004

varokaa etanat, raivotar vapaana

Koko päivän, aamusta alkaen, on kaiken maailman idiootit kiilailleet eteeni ja sitten tupeksineet ynnä kupanneet siinä parhaan kykynsä mukaan. Miten kaksi normaalikokoista miestäkin voi täyttää kolmatta metriä leveän käytävän niin ettei ohi pääse? Ja miten ne ihan terveen näköiset karjut osaa kävellä jopa hitaammin kuin minä pikku hiippailija? Miten se taksi onnistuikin pysäköimään poikittain jalkakäytävälle kun kummallakin puolella on valtavat kinokset? ja miksi sillä yhdellä likalla oli niin helvetillinen kiire rikkoa viiskymppisensä, että se piti oikei ottaa spurtti mun eteen? Ja kaiken maailman muummelit, prkl, opetetaanko marttakehossa nykyään kyynärpäätaktiikkaa? Heidi kertoi, että Jupiter lähettää jotain ihmeen radiohäirintää tänä iltana (tämä huipputieteellinen esitys asiasta on omaa käsialaani). Toivottavasti se sotkee niiden tahdistimet, tana! Oikeasti tuli monta kertaa sellainen olo, että nyt monotan totakin pahvia buutsilla selkään. Mutta minulla oli lenkkarit jalassa...

...ja olen tällainen heikko nörtti. Teitäisikös joku suositella hyvää taistelulajia? Ihan kuntoilumielessä mä vaan tässä uumoilen, sen vannon vaikka käsi läppärillä. Eli ei mitään kuole, kuole, kuole –kamppailushittiä, vaan jotain hollywood-kungfun kaltaista hommaa joka näyttää hyvältä mutta ei tapa keanutakaan.

Oikeesti minulle riittää, että voin tappaa kaikki tällä. Tää ei vaan ollut aivan superpäivä muistojeni arkistoon.

No comments: