Monday, March 29, 2004

Skitsofreniaa

Kiitos bileistä anu. Ikinä minulla ei ole aveccia missään, mutta nyt raahasin mukanani peräti kaksi kappaletta. Niin, ja taas piti livahtaa paikalta liian nopeasti. Minulle on todella tyypillistä sulkeutua paiväkausiksi maailmalta, ja mailman sulkeutua minulta. Ja sitten yht’äkkiä on kolme tapahtumaa päällekkäin. Multiploidu nyt siinä sitten, prkl.

Perverssinä sunnuntaipuhteena katselin itseäni videolta. Bremenin keikan taltointi saapui perjantaina ja nyt niistä kahdesta videokameran otoksesta pitäisi editoida jotain tolkullista. Minua on jo etukäteen varoitettu etten saa leikata itseäni pois siitä näytelmästä, mikä olisikin tyhmähköä koska olin päähenkilö. Hieman kyllä houkuttaisi suosia sitä, joka oikeasti osaa näytellä, puheenikin on pelkkää sössöä ja puuroutuu entisestään mikrofonin ja huonon akustiikan takia. Kun puhun enklantia minulla on ässshävika, prkl.




No comments: