Friday, February 13, 2004

Sinitarraa kello kuuteen asti

Leena, virtuaalijorailusi kuulostavat huikeilta.
Mä taas maalasin tänään akvarelleilla pitkät rivistöt erivärisiä kenttiä, leikkelin ne tuhannen neliöiksi ja pistin sinitarraa jokaisen taakse. Ja eikun iso kartonki seinälle ja järjestelemään sävyjä erilaisiksi yhdistelmiksi. Siinä mulla on käsin muokkailtava värikartta. Tarvinneeko sanoakaan, että olin älyttömän tyytyväinen askartelusessiooni. Hm? Musta on itsestään selvää, että eri tavoilla valoa taittavien paperinpalojen järjestely tuntikausien ajan käy puhtaasta nautinnosta, mutta voi tietysti olla, että jostain maailmankaikkeuden kolkasta löytyy lajeja, jotka pitävät enemmän vaikka - vaikka - hitto, miten vaikea keksiä edes vitsikästä esimerkkiä mukavammasta puhteesta. Keksi ite, oot kuitenkin opetellu Adamsit ulkoa.

Muuten. Jos pyörän ketjut rasvaa välillä, käy ajo noin 90% kevyemmin. Miksi mun isä ei opettanu mulle fillarin huoltoa? Ehkä mulla oli just sillon yks homma vähän kesken mun huoneen lattialla...

No comments: