Saturday, April 01, 2006

Tervehdys! Hei Suomi!


Sau!
Leena ja heidi päätti perustaa kampaamon ja pari neuleblogia, joten ne pyysi että me, siis minä ja D alettais kirjottelee tänne kuulumisia.

No niin. Hei hei vaan kaikki! Mä tulen just Pariisista. Siellä oli mun näyttelyn avajaiset. Oli aika paljon populaa, ja ihan kivat arviotkin. Mä laitan valokuvia kyllä enemmän kunhan tässä ehtii vähän palautua. Tossa ylhäällä on kumminkin yksi öljymaalaus, mun mielestä aika kiva. Se kuvaa nykymaailman hektisyyttä.

D on tietysti Milanossa, mutta eiköhän sekin ehdi jotain kertoilla. Kyllä meillä molemmilla on noi muotoilu- ja kulttuuriasiat hyvin lähellä sydäntä ja meidän mielestä niistä pitää herättää keskustelua. Sitä me tässä blogissakin herätellään. Et ihmiset niinku tajuis. Mut en mä nyt jaksa, koska mä olen aika väsynyt ton reissun takia. Mut mä ajattelin, että on kiva lopettaa yhteen vitsiin tai oikeastaan sanaleikkiin, jonka mä hiffasin just äsken. Se liittyy muotoiluun must aika kivasti. Se menee niin, että tiedättekste, kuka on epäluuloisin suomalainen muotoilija? No se on Kaj Franck, tietysti. Kaj Franck, niinku kai frank, kyllähän te tajusitte? Aika hauska juttu, eiks vaan?

2 comments:

Anonymous said...

Dodii, hyvä aprillipäivää vaan sinnekin!

Marilyn Monroe

Anonymous said...

Ihastuin täysin tohon "ja tosi monet Palmrothin kengät"! :)

Aprillia teillekin!